Sunday, June 12, 2011

The culture of the LV and Hermes

The culture of the LV and Hermes are very different. In the eyes of the president ofLVMH, the luxury goods are only one type of activity. But the president of Hermes, styleis also a kind of law. For Hermes, the luxury crafts exquisite means that instead of a trend known beyond the praise.

                          

To the surprise of all peoples, the Committee Chairman Bernard Arnault made ​​from17.1percent and Hermes is the largest shareholder of Hermes. At the time he announced the news that Hermes has a family does not know. Obviously, HermesCEO Patrick Thomas is not that this is not a friendly takeover. He tried to maintain composure and asked Bernard Arnault to stop this kind of behavior and stressed thatthe family joined Hermes. No doubt that's classic luxury brand Hermes has a different type of philosophy of his creations and products. In fact, the family refused to Hermes,so that their brands designed for commercial and profit purposes only. They caredmore about the craft and its products have earned the name of the artwork, althoughmost luxury brands bigger and more commercial. So many people who truly love thefine was very concerned about the future of Hermes.

Hermes is a brand that always tries to keep the craft tradition of manufacturing luxury goods. It is not intended to provide a tool for people to show their wealth. Hermèsproducts are a kind of elegance that has been hardened by a long history. Emphasizea certain tradition, like silk, leather and China, that may take a long time to produce a bite.

No comments:

Post a Comment